Уважаеми клиенти, срокът за изпълнение на поръчките е от 2 до 4 работни дни!

Често задавани въпроси


Как да закупим продукти от магазин НЕМОС.БГ ?

Уважаеми клиенти, магазин "Немос" приема и изпълнява поръчки направени само през количката на сайта!
Не се приемат поръчки по телефона или електронна поща!
Магазин Немос не разполага с мострена зала или  магазин за директно, лично пазаруване.

С коя куриерска фирма се доставят поръчаните артикули?

Поръчките се доставят единствено с куриерска фирма СПИДИ, до техен офис или Ваш адрес.

Предлагате ли опция за преглед на пратката преди плащане или получаване?

Всички пратки , независимо от желанието на клиента , задължително се изпращат с опция "Преглед преди плащане/получаване". Целта е клиента да се убеди , че получава избраните продукти в съответното количество.
Опцията "Преглед..." не се предлага от СПИДИ единствено в следните случаи:
- когато клиента е избрал доставка до Автомат на СПИДИ- там тази опция технически е неосъществима. Препоръчваме Ви, по възможност,  да НЕ избирате доставка до Автомат на Спиди
- палетните доставки също не предлагат опция "Преглед"

Срок за изпълнение на поръчките

Срокът за доставка на поръчките е от 2 до 4 работни дни.
Работни дни на магазин Немос.бг са от Понеделник до Петък!

Начин на плащане

Магазин Немос.бг приема следните методи на разплащане:

- В БРОЙ- заплаща се в брой при получаване на пратката от куриер
- С КРЕДИТНА/ДЕБИТНА КАРТА- заплаща се при получаване на пратката на мобилен терминал на куриер
- ПО БАНКОВ ПЪТ-  след преглед на поръчката и наличностите магазин Немос.бг изпраща проформа фактура с банкова сметка за плащане (може да отнеме 1-2 работни дни)

Документи удостоверяващи продажбата

Всяка продажба е придружена със стокова разписка или фактура, като документа се прилага  вътре в плика или кашона с които пътува поръчката.
Поръчки платени в брой или с кредитна/дебитна карта при получаване от куриер използват разплащане по метода Пощенски Паричен Превод (ППП).
Закона за Пощенските услуги е публичен и достъпен до всички. Пощенския паричен превод е част от Закона за пощенските услуги. и  Спиди притежава лиценз за упражняване на услугата  ППП. Плащанията с ППП са освободени от НАП от задължението да издават касов бон. Куриерът е длъжен да издадеде разписка за ППП, която предава на клиента , която разписка играе ролята на фискален бон. Молим , пазете тази разписка и я прикрепете към фактурата/стоковата разписка.

Издавате ли сертификат за сребърни и златни елементи?

За съжаление не издаваме сертификати за сребърни и златни елементи. Но във фактурата / стоковата разписка е записан грамажа на закупените елементи и пробата с процентни съдържания на металите " ....Сребърни елементи проба 925 с процентно съдържание на чисто сребро Ag-92.5% и Cu-7.5% ... или Златни елементи проба 585 - с процентното съдържание на чисто злато Au- 58,5% и легирашите добавки 41,5 %..."

С това фактурата/стоковата разписка, придружаваша пратката, служи за сертификат за качеството.

Връщане на стоки, гаранция

Без проява на несъответствие потребителите могат да се откажат от покупката в срок от 14 календарни дни. Това са възможностите за отказ от покупка, предвидени в Закона за защита на потребителите, който е в съответствие с европейското законодателство. Необходимо е стоката да се върне в добро състояние и търговски вид, неупотребявана и надежно опакована!
Транспортните разходи по връщането на стоките са за сметка на клиента!
Възстановяването на сумите при връщане на стоки е по банкова сметка посочена от клиента.
Връщането се осъществява след писменна кореспонденция по ел.поща  за причината за връщане  и указание за адреса за връщане от наша страна.

Стоките, които предлагаме не са гаранционни, освен електроуредите, които имат гаранция 12 месеца от датата на закупуване.


Качествени продукти
Ние доставяме от най-добрите в индустрията!
Кратки срокове на изпълнение
от 2 до 4 работни дни!
Безплатна доставка
за поръчки над 100 лева!
Коректно отношение
ценим Вашата удовлетвореност!