Как да закупим продукти от магазин НЕМОС.БГ ?
Уважаеми клиенти, магазин "Немос" приема и изпълнява поръчки направени само през количката на сайта!
Не се приемат поръчки по телефона или електронна поща!
Магазин Немос не разполага с мострена зала или магазин за директно, лично пазаруване.
С коя куриерска фирма се доставят поръчаните артикули?
Поръчките се доставят единствено с куриерска фирма СПИДИ, до техен офис или Ваш адрес.
Предлагате ли опция за преглед на пратката преди плащане или получаване?
Всички пратки , независимо от желанието на клиента , задължително се изпращат с опция "Преглед преди плащане/получаване". Целта е клиента да се убеди , че получава избраните продукти в съответното количество.
Опцията "Преглед..." не се предлага от СПИДИ единствено в следните случаи:
- когато клиента е избрал доставка до Автомат на СПИДИ- там тази опция технически е неосъществима. Препоръчваме Ви, по възможност, да НЕ избирате доставка до Автомат на Спиди
- палетните доставки също не предлагат опция "Преглед"
Срок за изпълнение на поръчките
Срокът за доставка на поръчките е от 2 до 4 работни дни.
Работни дни на магазин Немос.бг са от Понеделник до Петък!
Начин на плащане
Магазин Немос.бг приема следните методи на разплащане:
- В БРОЙ- заплаща се в брой при получаване на пратката от куриер
- С КРЕДИТНА/ДЕБИТНА КАРТА- заплаща се при получаване на пратката на мобилен терминал на куриер
- ПО БАНКОВ ПЪТ- след преглед на поръчката и наличностите магазин Немос.бг изпраща проформа фактура с банкова сметка за плащане (може да отнеме 1-2 работни дни)
Документи удостоверяващи продажбата
Всяка продажба е придружена със стокова разписка или фактура, като документа се прилага вътре в плика или кашона с които пътува поръчката.
Поръчки платени в брой или с кредитна/дебитна карта при получаване от куриер използват разплащане по метода Пощенски Паричен Превод (ППП).
Закона за Пощенските услуги е публичен и достъпен до всички. Пощенския паричен превод е част от Закона за пощенските услуги. и Спиди притежава лиценз за упражняване на услугата ППП. Плащанията с ППП са освободени от НАП от задължението да издават касов бон. Куриерът е длъжен да издадеде разписка за ППП, която предава на клиента , която разписка играе ролята на фискален бон. Молим , пазете тази разписка и я прикрепете към фактурата/стоковата разписка.
Издавате ли сертификат за сребърни и златни елементи?
За съжаление не издаваме сертификати за сребърни и златни елементи. Но във фактурата / стоковата разписка е записан грамажа на закупените елементи и пробата с процентни съдържания на металите " ....Сребърни елементи проба 925 с процентно съдържание на чисто сребро Ag-92.5% и Cu-7.5% ... или Златни елементи проба 585 - с процентното съдържание на чисто злато Au- 58,5% и легирашите добавки 41,5 %..."
С това фактурата/стоковата разписка, придружаваша пратката, служи за сертификат за качеството.
Връщане на стоки, гаранция
Без проява на несъответствие потребителите могат да се откажат от покупката в срок от 14 календарни дни. Това са възможностите за отказ от покупка, предвидени в Закона за защита на потребителите, който е в съответствие с европейското законодателство. Необходимо е стоката да се върне в добро състояние и търговски вид, неупотребявана и надежно опакована!
Транспортните разходи по връщането на стоките са за сметка на клиента!
Възстановяването на сумите при връщане на стоки е по банкова сметка посочена от клиента.
Връщането се осъществява след писменна кореспонденция по ел.поща за причината за връщане и указание за адреса за връщане от наша страна.
Стоките, които предлагаме не са гаранционни, освен електроуредите, които имат гаранция 12 месеца от датата на закупуване.